ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:


Макар Олег Євстахійович

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XLIII

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

7

Дата реєстрації:

25.05.2023

Проголосовано:

26.05.2023 11:41:14

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    22
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 7

Текст:



МОСТИСЬКА МІСЬКА РАДА



ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ



XLIII ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ  VІІІ СКЛИКАННЯ



Рішення №



          м.Мостиська                                                              від 26 травня 2023 року



Про затвердження Програми поліпшення сервісу обслуговування



платників податків Мостиської територіальної громади на 2023 рік



Керуючись ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та Бюджетним Кодексом України, розглянувши звернення Городоцького відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС у Львівській області № 4763/5/13-01-24-14 від 25.04.2023р, Мостиська міська рада вирішила :




  1. Затвердити Програму поліпшення сервісу обслуговування платників податків Мостиської територіальної громади на 2023 рік, додається.

  2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку міської ради.



Міський голова Мирослава ПЕЛЬЦ









Додаток до рішення



Мостиської міської ради



№ від 26.05.2023р



ПРОГРАМА



поліпшення сервісу обслуговування



платників податків



Мостиської територіальної громади



на 2023 РІК



м. Мостиська 2023






Загальна характеристика



Програма поліпшення сервісу обслуговування платників податків(далі – Програма)передбачає запровадження в практику європейських стандартів і норм, що передусім сприятиме мінімізації людського фактора у податковій сфері, а відтак, і зменшенню корупційних ризиків. На ділі це означає ліквідацію багатолюдних черг, які змушені долати підприємці, необов’язковість їх систематичних візитів до інспектора, обмеження рамок бюрократичної тяганини при отримані різного роду довідок, прозорість і оперативність проведення звірки щодо платіжних зобов’язань тощо.




  1. Основні положення

    Питання ефективності та якості обслуговування платників податків – це один з основних пріоритетів діяльності сучасної податкової служби, який визначає принципово новий - партнерський рівень відносин з суб’єктами господарювання.

    Програма становить комплекс взаємопов'язаних окремих завдань, спрямованих на реалізацію державної політики та пріоритетних напрямів створення сучасної інформаційної інфраструктури Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, орієнтованої на платника податків.

    Діяльність працівників державної податкової служби замикається на різних формах офіційного спілкування із платниками податків – тобто широкими масами населення. Передусім, важливими є питання сплати податку з доходів фізичних осіб, акцизного податку, земельного податку, єдиного податку, декларування доходів громадян та подання податкової звітності в електронному вигляді.

    Програма передбачає застосування сучасних технологій, що дозволить підняти на якісно вищий рівень взаємовідносини з платниками податків та надання їм адміністративних послуг, зокрема щодо отримання дозвільних документів, податкових консультацій, проведення звірок нарахованих та сплачених сум податків і зборів, удосконалення процесу приймання звітності, забезпечення швидкого доступу платника до необхідної інформації тощо.

    Радикальним кроком удосконалення управління податковою службою є зміна традиційних технологій і процедур діяльності служби, які полягають у повній комп’ютеризації усіх управлінських процесів і обробки даних, наданих платниками, та ефективному співробітництві з ними.

  2. Основні завдання, які повинна вирішити Програма



Прийняття програми дозволить вирішити питання:




  • Забезпечення повноти надходжень до місцевого бюджету;

  • своєчасного відправлення податкових повідомлень-рішень, вимог щодо сплати податків та інших платежів в бюджет Мостиської територіальної громади;

  • покращення механізму дотримання вимог податкового законодавства за рахунок забезпечення умов для підвищення рівня добровільного виконання платниками податків своїх зобов’язань.




  1. Мета Програми



Програма покликана забезпечити підвищення рівня надання податкових адміністративних та інформаційних послуг платникам податків, а саме:




  • створення комфортних умов платникам;

  • розширення переліку послуг, що надаються платникам податків, з урахуванням їх потреб та побажань;

  • спрощення процедури надання послуг та відповідно зменшення часу та вартості виконання платниками податкових зобов’язань, у перспективі – отримання послуг без відвідування ДПІ;

  • підвищення рівня добровільної сплати податків з одночасним здійсненням зворотного зв’язку щодо якості обслуговування платників податків;

  • формування позитивної громадської думки щодо діяльності податкової служби.




  1. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми

    Реалізація Програми забезпечує виконання державною податковою службою Мостиської територіальної громади основних стратегічних цілей та організації надання послуг мешканцям Мостищин, відповідно до світових стандартів якості обслуговування платників податків.

  2. Обсяги, джерела фінансування та

    строки виконання Програми

    Джерелом фінансування заходів Програми є кошти місцевого бюджету, інші джерела, не заборонені законодавством.

    Фінансування заходів Програми в межах затверджених асигнувань здійснюється головним розпорядником коштів- Головним управлінням Державної податкової служби у Львівській області.

  3. Очікувані результати



Виконання Програми дасть змогу:




  • покращити рівень та прискорити процес обслуговування громадян в інспекції;

  • забезпечити системність процесу оподаткування, збільшення та стабільного забезпечення дохідної частини місцевих бюджетів у затверджених обсягах за рахунок модернізації роботи державної податкової служби району;

  • впровадження сучасних інформаційних технологій, з метою підвищення рівня інформаційної культури та загального освітнього рівня населення;

  • покращити оперативний контроль за сплатою податків;

  • підвищити ефективність запобігання порушенням законодавства у сфері оподаткування;

  • створити умови для партнерських взаємовідносин податкової служби та платників податків;

  • підвищити оперативність та якість відповідей на звернення громадян.




  1. Контроль за ходом виконання Програми



Відповідальність за виконання Програми покладається на начальника Городоцького відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС у Львівській .



Секретар ради Олег МАКАР






ПАСПОРТ



Програми



Поліпшення сервісу обслуговування платників податків



1. Ініціатор розроблення Програми: Городоцький відділ податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській ;



2. Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про затвердження Програми: «20» квітня 2023 р. № 23/30-



3. Розробник Програми: Городоцький відділ податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській;



4.  Відповідальний виконавець Програми: Городоцький відділ податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській;



5. Учасники Програми: Мостиська міська рада; Городоцький відділ податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб Головного управління ДПС у Львівській;



6. Термін реалізації Програми: травень-грудень 2023 рік;



6.1. Етапи виконання Програми: травень-грудень 2023 рік;



7. Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми: бюджет Мостиської міської територіальної громади Львівської області;



8. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації

Програми, тис. грн., всього: - 50,0 тис.грн,



у тому числі:



8.1. коштів районного бюджету



Коштів інших джерел (вказати)



8.2. коштів місцевих бюджетів



(Мостиської територіальна громада)- 50,0 тис.грн.



Секретар ради Олег МАКАР






Перелік

заходів програми поліпшення сервісу обслуговування платників податків Мостиської територіальної громади на 2023 рік



Назва замовника 



Городоцька ДПІ ГУ ДПС у Львівській області, Мостиська міська рада



Назва програми, ким і коли затверджена 



Програма поліпшення сервісу обслуговування платників податків Мостиської територіальної громади на 2023 рік, рішення сесії міської ради від «

























№ з/п Найменування заходу Виконавець Загальніобсягифінансування, грн.




Поштові відправлення податкових повідомлень-рішень, вимог щодо сплати податків та інших платежів в бюджет Мостиської міської територіальної громади Городоцький відділ податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС у Львівській 50 000,00
Усього 50 000,00


Секретар ради Олег МАКАР