ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 3

МОСТИСЬКА МІСЬКА РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

LIII ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ VІІІ СКЛИКАННЯ

Рішення

м.Мостиська від травня 2024 року

Про затвердження звіту про виконання фінансового плану

комунального некомерційного підприємства

“Центр первинної медико-санітарної допомоги

Мостиської міської ради Львівської області” за 2023 рік

Заслухавши інформацію директора комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Мостиської міської ради Львівської області» Юрія РОМАНИШАКА про виконання фінансового плану підприємства за 2023 рік, відповідно до ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи лист КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Мостиської міської ради Львівської області» від 06.03.2024р № 42, Мостиська міська рада вирішила:

  1. Затвердити звіт про виконання фінансового плану КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Мостиської міської ради Львівської області» за 2023 рік.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію міської ради з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.

Міський голова Мирослава ПЕЛЬЦ

Додаток до рішення

Мостиської міської ради

№ від 05.2024р

Пояснювальна записка

до звіту про виконання фінансового плану

Комунального некомерційного підприємства

«Центр первинної медико-санітарної допомоги Мостиської міської ради Львівської області» за 2023 рік.

Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Мостиської міської ради Львівської області» є неприбутковою організацією.

Кількість штатних посад становить 63,75 одиниць,в т.ч:

  • лікарі- 17,00
  • середній медичний персонал – 27,25
  • молодший медичний персонал – 3,75
  • інший персонал – 15,75

Дохідна частина за 2023 рік склала – 13920,3 тис.грн.

  • дохід від Національної служби здоров’я України -12437,6 тис.грн.,
  • кошти місцевого бюджету - 1470,7 тис.грн.
  • інший дохід-12 тис.грн
    Витрати установи складаються з :
    « Матеріальних затрат» загальна сума ,яких становить 862,4 тис.грн.
    в тому числі:
  • «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» - 320,7 тис.грн.
  • «Медикаменти та перев'язувальні матеріали» - 51 тис.грн.
  • «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв, в тому числі» - 490,7
    «Витрати на теплопостачання»- 113,4 тис.грн.
    «Витрати на водопостачання та водовідведення»- 33,2тис.грн.
    «Витрати на електроенергію»- 164,2тис.грн.
    «Витрати на природний газ»- 110,5тис.грн.
    «Витрати на тверде паливо»- 69,3тис.грн.
    «Витрати на оплату праці» загальна сума 12415,0 тис.грн.
  • «Заробітна плата» - 10 211,1 тис.грн.
    «Відрахування на соціальні заходи»
  • «Нарахування на оплату праці» - 2203,9 тис.грн.

Інші операційні витрати» загальна сума становить 562,2 тис.грн. в тому числі :

  • «Оплата послуг (крім комунальних)» - 516,3 тис.грн.
  • «Видатки на відрядження» - 43,1 тис.грн.
  • «Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку» - 2,8 тис.грн.

Капітальні інвестиції -80 тис.грн

- Придбання обладнання і матеріалів довгострокового користування -80 тис.грн

Секретар ради Олег МАКАР