ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 48
Текст:Проєкт
МОСТИСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
LIII ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ VІІІ СКЛИКАННЯ
Рішення №
м.Мостиська від травня 2024р
Про внесення змін до Правил розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Мостиської міської ради Львівської області
З метою врегулювання питання розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Мостиської міської ради Львівської області, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законами України «Про рекламу», «Про інформацію», «Про захист прав споживачів», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про захист економічної конкуренції», враховуючи Типові правила розміщення зовнішньої реклами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067, Мостиська міська рада вирішила:
- Внести зміни до Правил розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Мостиської міської ради Львівської області, затверджених рішення № від , виклавши їх у новій редакції, що додається.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань житлово-комунального господарства та благоустрою, інфраструктури та транспорту.
Міський голова Мирослава ПЕЛЬЦ
Додаток 1 до рішення
Мостиської міської ради
від 2024р №
ПРАВИЛА
розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах
Мостиської міської ради Львівської області
Загальні положення
1. Правила розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Мостиської міської ради Львівської області (далі – Правила) встановлюють вимоги щодо розміщення зовнішньої реклами на території міста Мостиська та сіл Крисовичі, Чишки, Нагірне, Липники, Стрілецьке, Добощівка, Годині, Раденичі, Хатки, Чижевичі, Підліски, Вишенька, Стоянці, Санники, Мистичі, Арламівська Воля, Твіржа, Вуйковичі, Завадів, Слабаш, Хоросниця, Берегове, Заріччя, Королин, Пісок, Пнікут, Буховичі, Воля Малнівська, Мартини, Петики, Пихи, Рожаки, Малнів, Дубинки, Загорби, Мазури, Мелешки, Черневе, Заверхи, Старява, Соколя, Качмарі, Колодка, Корчунок, Максимці, Крив’яки, Гостинцеве, Завада, Підгать, Крукеничі, Воля Садківська, Острожець, Хлиплі, Судковичі, Ятвяги, Зав’язанці, Княгиничі, Костильники, Кропильники, Ніговичі, Солтиси, Топільниця (далі – населені пункти міської ради), розроблені на підставі Закону України «Про рекламу», Закону України «Про інформацію», Закону України «Про захист прав споживачів», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про захист економічної конкуренції», а також у відповідності з постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» від 29.12.2003р. №2067 (із змінами , внесеними згідно з Постановами КМ № 968 від 09.09.2009, № 495 від 23.05.2012, № 161 від 22.03.2017) та іншими актами чинного законодавства, що регулюють питання розміщення зовнішньої реклами та інформації.
Ці Правила регулюють правові відносини, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами в населених пунктах міської ради, та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.
Дія Правил поширюється на всі підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, а також фізичних осіб – підприємців, які здійснюють діяльність у сфері зовнішньої реклами в населених пунктах міської ради.
- У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:
алея – дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;
виконавчий орган ради – виконавчий комітет Мостиської міської ради;
дозвіл – документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;
місце розташування рекламного засобу – площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населених пунктах, що надається розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);
пішохідна доріжка – елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;
спеціальні конструкції – тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об’ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами;
вивіска чи табличка – елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою.
Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законі України «Про рекламу».
- Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчим органом ради відповідно до цих Правил.
Справляння плати за видачу зазначених дозволів виконавчим органом ради забороняється.
- На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою територій населених пунктів.
- Для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами міська рада може утворювати відділ, управління, інший виконавчий орган або покладати відповідні функції на існуючий відділ, управління (далі – робочий орган). У Мостиській міській раді обов’язки робочого органу з питань регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами виконує відділ капітального будівництва, ЖКГ та екології Управління економічного розвитку, інвестицій та інфраструктури Мостиської міської ради, який не вправі подавати заяву та одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
- До повноважень робочого органу належать:
розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;
надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурно-планувальних завдань на опрацювання проектно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;
прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;
підготовка проекту рішення виконавчого органу ради щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні;
видача дозволу на підставі рішення виконавчого комітету міської ради;
ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру населених пунктів;
подання територіальним органам спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;
підготовка і подання виконавчому комітету ради пропозицій щодо розмірів плати за надання послуг робочим органом на підставі калькуляції витрат для прийняття відповідного рішення.
Робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
- Для одержання дозволу заявник подає до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Мостиської міської ради (надалі – ЦНАП) заяву за формою згідно з додатком 1, до якої додаються документи, що передбачені інформаційною карткою ЦНАП:
завірена належним чином копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (або виписка/свідоцтво);
фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу з прив’язкою до місцевості;
топогеодезичний знімок місцевості (М 1:500) з прив’язкою до місця розташування рекламного засобу з нанесенням усіх інженерних мереж в паперовому вигляді із зазначенням прізвища та ініціалів, підпису сертифікованого інженера-геодезиста, що виконав топогеодезичний знімок та завіреною копією його кваліфікаційного сертифікату (в випадку встановлення рекламного засобу, на відкритій місцевості);
ескіз рекламного засобу з його конструктивним рішенням (конструктивне рішення повинно містити інформацію про основні габаритні розміри, вузли кріплення, застосовані матеріали, підключення до інженерних мереж);
завірена копія висновку технічної експертизи (у випадку розміщення дахової конструкції);
письмове погодження власника місця розташування спеціальної конструкції або уповноваженої ним особи та копії документів, що підтверджують право власності на зазначене місце;
банківські реквізити.
- За наявності документів, передбачених пунктом 9 цих Правил, заява протягом двох робочих днів з дати її надходження реєструється робочим органом в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (далі – журнал реєстрації), який ведеться за формою згідно з додатком 2. Журнал реєстрації повинен бути прошитий, а його сторінки пронумеровані. На останній сторінці журналу реєстрації робиться запис про кількість сторінок, який засвідчується підписом керівника робочого органу, скріпленим печаткою.
Робочий орган протягом п’яти днів з дати реєстрації заяви:
перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого заявника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу, для чого представник робочого органу проводить обстеження місця розташування рекламного засобу згідно з актом, за формою згідно з додатком 3;
після перевірки готується проект наказу Управління економічного розвитку, інвестицій та інфраструктури Мостиської міської ради про встановлення пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановлені пріоритету;
у разі прийняття рішення про встановлення пріоритету робочий орган видає заявнику для оформлення два примірники листа-погодження за формою згідно з додатком 4 та визначає заінтересовані органи (особи), з якими необхідно їх погодити;
у разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету робочий орган надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням дати встановлення пріоритету іншого заявника на заявлене місце розташування рекламного засобу або дати і номера рішення виконавчого органу ради про надання дозволу на заявлене місце іншій особі та повертає всі подані заявником документи.
- Пріоритет заявника на місце розташування рекламного засобу встановлюється строком на три місяці з дати прийняття міським головою відповідного розпорядження.
Строк встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу може бути продовжений не більш як на три місяці.
У разі продовження строку оформлення дозволу робочий орган протягом трьох робочих днів з моменту надходження звернення надає заявнику відповідне розпорядження міського голови із зазначенням терміну продовження.
- Дата і номер розпорядження міського голови про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету заноситься в журнал реєстрації.
Надання пріоритету заявникові не надає йому права на встановлення рекламного засобу.
Відмова у встановленні пріоритету, продовженні строку, на який встановлено зазначений пріоритет, може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
Інформація про подані заяви та встановлені робочим органом пріоритети є відкритою і повинна надаватися будь-якій особі за її письмовою заявою.
- Протягом строку, зазначеного у пункті 11 цих Правил, заявник оформлює обидва примірники листа-погодження та подає їх робочому органу.
У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, яке перебуває в комунальній власності, заявник протягом трьох днів укладає договір за формою згідно з додатком 5 на тимчасове користування цим місцем.
Протягом строку, передбаченого абзацом першим пункту 11 цих Правил, щомісяця справляється плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, в розмірі 25 відсотків плати, встановленої органами місцевого самоврядування.
У разі продовження строку оформлення дозволу відповідно до абзацу другого пункту 11 цих Правил, щомісячна плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, справляється в розмірі 100 відсотків плати, встановленої органами місцевого самоврядування.
- Протягом п’яти днів з дати прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, заявник подає робочому органу копію укладеного ним договору на тимчасове користування місцем та копію документа, що підтверджує внесення відповідної плати.
- У разі недодержання заявником строку, зазначеного в пункті 11 цих Правил, та у разі ненадання ним в установлений строк документів, зазначених у пункті 13 цих Правил, заява вважається неподаною, пріоритет на місце розташування рекламного засобу втрачається, документи повертаються заявнику, про що робочий орган робить відповідний запис в журналі реєстрації.
16. Лист-погодження погоджується з власником місця або уповноваженим ним органом (особою) і спеціально уповноваженим органом з питань містобудування та архітектури.
На вимогу робочого органу лист-погодження погоджується з:
Уповноваженим підрозділом Національної поліції – у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування;
відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури, в межах зон охорони таких пам’яток і в межах об’єктів природно-заповідного фонду;
утримувачем інженерних комунікацій – у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій.
Зазначені в абзацах першому, третьому – п’ятому цього пункту органи та особи погоджують лист-погодження протягом п’яти робочих днів з дати звернення заявника.
Перелік органів та осіб, з якими погоджується лист-погодження, є вичерпним. Погодження дійсне протягом строку дії дозволу.
- У разі відмови у погодженні листа-погодження для отримання дозволу на розміщення рекламного засобу органами (особами), зазначеними в абзацах першому, третьому – п’ятому пункту 16 цих Правил, заявникові надсилається вмотивоване повідомлення за підписом уповноваженої особи підприємства, установи та організації.
Відмова у погодженні листа-погодження для отримання дозволу на розміщення рекламного засобу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
- Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.
- Робочий орган протягом не більше двох робочих днів з дати одержання належним чином оформлених двох примірників листа-погодження розглядає заяву, готує дозвіл за формою згідно додатку 6 і подає виконавчому органу ради пропозиції та проект відповідного рішення.
- Виконавчий орган ради відповідно до регламенту роботи на найближчому засіданні приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.
Дозвіл або відмова у його видачі видається не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після прийняття відповідного рішення.
- Робочий орган протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.
- У наданні дозволу може бути відмовлено у разі, коли:
оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам;
у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості.
Перелік підстав для відмови у наданні дозволу є вичерпним.
Рішення про відмову у наданні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.
- Дозвіл надається строком на п’ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.
- Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.
- У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).
- Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п’ятиденний строк зобов’язаний подати робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), про що робиться відмітка представника робочого органу в виданому дозволі.
- Якщо протягом строку дії дозволу виникла потреба у зміні технологічної схеми рекламного засобу, розповсюджувач зовнішньої реклами звертається до робочого органу з письмовою заявою у довільній формі про внесення у дозвіл відповідних змін.
До заяви додається:
технічна характеристика змін у технологічній схемі рекламного засобу;
фотокартка рекламного засобу та ескіз із конструктивним рішенням.
Робочий орган протягом не більш як п’ятнадцяти робочих днів з дати реєстрації заяви розглядає її і вносить відповідні зміни у дозвіл.
Відмова у зміні технологічної схеми рекламного засобу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
- У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.
Відшкодування витрат, пов’язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.
Плата за надання робочим органом послуг, пов’язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.
- Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається робочому органу розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. Продовження строку дії дозволу фіксується в журналі реєстрації з внесенням відповідних змін у дозвіл.
У такому ж порядку продовжується строк дії дозволів, наданих до набрання чинності цими Правилами.
Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством. - У разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду дозвіл підлягає переоформленню.
Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається до робочого органу із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу.
До заяви додається:
документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб;
оригінал зареєстрованого дозволу;
письмове погодження власника місця розташування рекламного засобу або уповноваженого ним органу (особи);
завірену належним чином копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (або виписка/свідоцтво);
банківські реквізити, ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи платників податків, зборів та інших обов’язкових платежів.
У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів керівник робочого органу протягом п’яти робочих днів з дати подання заяви вносить відповідні зміни у дозвіл.
Переоформлення дозволу фіксується в журналі реєстрації.
Відмова у переоформленні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством. - Дія дозволу припиняється:
у разі закінчення строку дії договору;
до закінчення строку дії на підставі рішення виконавчого органу міської ради за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців або не переоформлення дозволу в установленому порядку.
Перелік підстав для скасування дозволу є вичерпним.
Рішення про скасування дозволу фіксується в журналі реєстрації та надсилається робочим органом розповсюджувачу зовнішньої реклами.
Рішення про скасування дозволу може бути оскаржене у порядку, встановленому законодавством. - Демонтажу підлягають згідно із законодавством:
рекламні засоби, дію дозволів на розміщення яких припинено;
рекламні засоби у разі неможливості визначення розповсюджувачів зовнішньої реклами (у тому числі у випадках відсутності маркування рекламного засобу) або відсутності дозволів на їх розташування.
. - При припиненні строку дії дозволу розповсюджувач зовнішньої реклами зобов’язаний у триденний строк демонтувати рекламний засіб.
- У разі нездійснення розповсюджувачем зовнішньої реклами демонтажу рекламного засобу згідно з п.31 цих Правил або необхідності негайного вирішення цього питання (через загрозу життю або здоров’ю людей чи інші форс-мажорні обставини), а також у випадках неможливості встановлення розповсюджувачів зовнішньої реклами, відсутності дозволів на їх розташування, демонтаж здійснюється уповноваженими комунальними підприємствами (складається акт про демонтаж рекламного засобу за формою згідно з додатком 7), власниками земельних ділянок чи споруд.
- Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, визначається згідно з додатком 8, а місцем, що перебуває у державній або приватній власності, – на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою). При цьому розрахунок величини плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу здійснюється за формулою:
P=S*T*K (грн.), де
Р – розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу;
S-площа місця розташування рекламного засобу, яка визначається як:
S=(L+2*b)*(a+2*c), (кв.м.), де
L – довжина горизонтальної проекції рекламного засобу;
b – ширина прилеглої території по довжині проекції, складає 0,5 м;
а – ширина горизонтальної проекції рекламної конструкції;
с – ширина прилеглої території по ширині проекції, складає 0,5 м;
Т – тариф плати за місяць у відсотках 0,5% від мінімальної заробітної плати (згідно додатку 8);
К – кількість рекламних засобів.
36. Плата за право тимчасового використання місць для розташування рекламних засобів які знаходяться у комунальній власності , перераховується розповсюджувачем на розрахунковий рахунок місцевого бюджету і витрачається відповідно до рішення міської ради про місцевий бюджет на поточний рік.
37. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.
- Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:
розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 42-45 цих Правил;
розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;
освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;
фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;
на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою уповноваженого підрозділу Національної поліції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;
нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;
у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію. - Забороняється розташовувати рекламні засоби:
на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;
у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини. - Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам’яток, в межах об’єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду.
- Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.
Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений пунктами 38- 41 цих Правил, є вичерпним. - Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.
- Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.
- Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.
- Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.
- Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.
- Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з уповноваженим підрозділом Національної поліції.
- Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.
- Контроль за додержанням цих Правил здійснює виконавчий орган ради та інші органи відповідно до законодавства.
- У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами уповноважена особа органу, який здійснює контроль за додержанням цих Правил, звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.
У разі невиконання цієї вимоги орган, який здійснює контроль, подає інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. - Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цих Правил, несе відповідальність згідно із законодавством.
- Вивіски чи таблички:
повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;
не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;
не повинні розміщуватися на будинках або спорудах – об’єктах незавершеного будівництва;
площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.
Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.
53. Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:
припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи – підприємця;
невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;
порушення благоустрою території.
Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців, якими вони були встановлені.
Секретар ради Олег МАКАР
Додаток 1
до Правил
(пункт 9)
___________________________________
(робочий орган Мостиської міської ради)
________ р. N ____________
ЗАЯВА
про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
Заявник ________________________________________________________________________
(для юридичної особи – повне найменування розповсюджувача
________________________________________________________________________________
зовнішньої реклами, для фізичної особи –
________________________________________________________________________________
прізвище, ім’я, по батькові)
Адреса заявника _________________________________________________________________
(для юридичної особи – місцезнаходження,
________________________________________________________________________________
для фізичної особи – місце проживання,
________________________________________________________________________________
паспортні дані)
Ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи ________________________________________________________________________________
Телефон (телефакс) _______________________________________________________________
Прошу надати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами за адресою
________________________________________________________________________________
(повна адреса місця розташування рекламного засобу)
Строком на ______________________________________________________________________
(літерами)
Перелік документів, що додаються:
- завірена належним чином копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (або виписка/свідоцтво);
- фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу з прив’язкою до місцевості; - топогеодезичний знімок місцевості (М 1:500) з прив’язкою до місця розташування рекламного засобу з нанесенням усіх інженерних мереж в паперовому вигляді із зазначенням прізвища та ініціалів, підпису сертифікованого інженера-геодезиста, що виконав топогеодезичний знімок та завіреною копією його кваліфікаційного сертифікату(в випадку встановлення рекламного засобу, на відкритій місцевості) ;
- ескіз рекламного засобу з його конструктивним рішенням (конструктивне рішення повинно містити інформацію про основні габаритні розміри, вузли кріплення, застосовані матеріали, підключення до інженерних мереж);
- завірена копія висновку технічної експертизи (у випадку розміщення дахової конструкції);
- письмове погодження власника місця розташування спеціальної конструкції або уповноваженої ним особи та копії документів, що підтверджують право власності на зазначене місце;
- банківські реквізити.
Заявник
або уповноважена ним особа _______________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.
Додаток 2
до Правил
(пункт 10)
Журнал
реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами
Розпочато_________________
Закінчено__________________
Реєстраційний номер заяви | Дата подання заяви | Для юридичної особи повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код, для фізичної особи - прізвище, ім’я по батькові, паспортні дані, ідентифікаційний номер та місце проживання. Контактний номер телефону | Надані документи згідно вимог (кількість сторінок) | Дата прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, про продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет або про відмову у його встановленні | Дата і підпис заявника, що отримав лист-погодження | Дата та підпис уповноваженої особи, що отримав копію укладеного договору на тимчасове користування місцем та копію документа, що підтверджує внесення відповідної оплати | Дата та підпис уповноваженої особи, що отримав погоджені листи-погодження | Дата і номер видачі дозволу на розміщення зовнішньої реклами, строк дії, дата і номер рішення про відмову у наданні дозволу | Дата і номер рішення про продовження строку дії договору на зовнішню рекламу або його скасування | Адреса місця знаходження Рекламного засобу |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Додаток 3
до Правил
(пункт 10)
АКТ
про обстеження місця розміщення зовнішньої реклами
“____” ____________ 20___ р.
Представник робочого органу:
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
(П.І.Б., посада)
Склав цей Акт про те, що зовнішню рекламу пропонується розмістити: _____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
(характеристика місця розташування рекламного засобу)
за адресою: __________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________
Зауваження з боку представника робочого органу: є/немає (необхідне підкреслити)
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
(опис зауважень)
Інші відмітки _____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Представник робочого органу рекомендує підготувати:
проект рішення виконавчого комітету про розміщення зовнішньої реклами / відмову у розміщенні зовнішньої реклами (необхідне підкреслити)
Цей акт складено у 3-х примірниках, що мають однакову юридичну силу.
Представник робочого органу: ___________ ____________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Додаток 4
до Правил
(пункт 10)
Лист-погодження за запитом робочого органу для отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
1. Заявник _______________________________________________________________________
(для юридичної особи – повне найменування розповсюджувача зовнішньої реклами,
_________________________________________________________________________________
для фізичної –прізвище ,ім’я, по батькові)
2. Адреса заявника ________________________________________________________________
(для юридичної особи – місцезнаходження,
_________________________________________________________________________________
для фізичної особи – місце проживання, паспортні дані)
3. Ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи _________________________________________________________________________________
телефон (телефакс) ______________________________________________________________
4. Адреса місця розташування рекламного засобу зовнішньої реклами
_________________________________________________________________________________
5. Власник місця розташування рекламного засобу або уповноважений ним орган (особа)
____________________________________________________________________________
(для юридичної особи - повне найменування, підпис керівника; для фізичної – прізвище ,ім’я, по батькові, підпис)
6. Спеціально уповноважений орган з питань містобудівництва та архітектури
__________________________ _____________________
(підпис уповноваженої особи) (ініціали та прізвище)
7. На вимогу робочого органу:
□ Орган безпеки руху у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, біля дорожніх переходів та зупинок транспорту загального користування
__________________________ _____________________
(підпис уповноваженої особи) (ініціали та прізвище)
□ Центральний або місцевий орган виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду у разі розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках історії і архітектури та в межах зон охорони пам'яток національного або місцевого значення, у межах об'єктів природно-заповідного фонду
__________________________ _____________________
(підпис уповноваженої особи) (ініціали та прізвище)
□ Утримувач інженерних комунікацій у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон зазначених комунікацій:___________________________________________
_____________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________ _____________________
(підпис уповноваженої особи) (ініціали та прізвище)
__________________________ _____________________
(підпис уповноваженої особи) (ініціали та прізвище)
__________________________ _____________________
(підпис уповноваженої особи) (ініціали та прізвище)
Керівник робочого органу ________________ ________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.
Додаток 5
до Правил
(пункт 13)
Договір № ___
на право користування місцями для розміщення зовнішньої реклами
м. Мостиська «___» ________20___ р.
Мостиська міська рада в особі міського голови __________________________, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», (далі – «Власник місця») з одного боку, та юридична особа __________________________, в особі ________________________________, що діє на підставі_____________________________,
або фізична особа-підприємець, зареєстрована згідно Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця №____________ від ___________________________________р., (далі – «Користувач») з другого боку, разом Сторони, а кожна окремо Сторона, уклали цей Договір про наступне:
1. Терміни в Договорі
- Терміни, що застосовуються в цьому Договорі, вживаються у значенні відповідно до Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067.
2. Предмет договору
2.1. «Власник місця» надає «Користувачу» у тимчасове платне користування місце, що перебуває у комунальній власності, для тимчасового розміщення зовнішньої реклами в межах Мостиської міської ради, згідно з Правилами розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Мостиської міської ради Львівської області, затвердженими рішенням сесії Мостиської міської ради від «___» ________ 20__ р. (далі - Правила розміщення зовнішньої реклами), за адресою ___________________________________ на термін та на умовах, визначених даним Договором.
2.2. «Користувач» використовує надані місця за цільовим призначенням, сплачує вартість користування місцями з дня отримання пріоритету або дозволу на розміщення зовнішньої реклами та звільняє у триденний термін місця на яких термін дії дозволів припинений (закінчився).
2.3. До отримання «Користувачем» дозволів на розміщення зовнішньої реклами «Власник місця» надає «Користувачу» за його заявою пріоритет на місце розташування рекламного засобу.
2.4. За встановлений «Власником місця» пріоритет «Користувач» справляє плату за тимчасове користування місцем під розміщення зовнішньої реклами.
2.5. Дозволи на розміщення зовнішньої реклами та встановлені пріоритети є невід’ємною частиною цього договору.
3. Права та обов’язки сторін:
3.1. «Власник місця» має право:
3.1.1. Здійснювати контроль за дотриманням «Користувачем» чинного законодавства з питань зовнішньої реклами, Правил розміщення зовнішньої реклами та положень цього договору.
3.1.2. Здійснювати обстеження встановлених рекламних конструкцій (рекламного засобу) «Користувачем».
3.1.3. Розірвати цей договір та силами виконкому Мостиської міської ради здійснити за рахунок «Користувача» демонтаж спеціальної конструкції у випадку заборгованості більше ніж три місяці, передбачених розділом 4 цього договору.
3.1.4. Відмовити «Користувачу» в продовженні строку дії пріоритету чи дозволу у випадках передбачених законодавством України та Правил розміщення зовнішньої реклами.
3.1.5. Ставити питання про розірвання Договору у випадку та порядку передбачених чинним законодавством України.
3.1.6. Вимагати внесення змін до умов Договору згідно чинного законодавства.
3.1.7. Відмовити «Користувачу» в продовженні строку дії пріоритету чи дозволу у випадках передбачених законодавством України та Правил розміщення зовнішньої реклами.
3.2. «Власник місця» зобов’язаний:
3.2.1. Не надавати місця у тимчасове користування іншим особам протягом дії дозволів чи пріоритетів «Користувача».
3.2.2. Не перешкоджати розміщенню рекламних засобів встановлених згідно з Правилами розміщення зовнішньої реклами.
3.2.3. Не втручатися у форму та зміст реклами.
3.3. «Користувач» має право:
3.3.1. Вимагати передачі йому у встановлений термін місця для розміщення спеціальних конструкцій відповідно до виданих дозволів.
3.3.2. Використовувати надані йому місця для розміщення на них рекламних засобів з дотриманням положень цього договору та Правил розміщення зовнішньої реклами.
3.4. «Користувач» зобов’язаний:
3.4.1. Не розміщувати рекламоносії з порушенням вимог Закону України «Про рекламу», «Про благоустрій населених пунктів», Правил розміщення зовнішньої реклами.
3.4.2. Утримувати рекламні засоби в належному естетичному та технічному стані.
3.4.3. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати суму за встановлений пріоритет, або за розміщення зовнішньої реклами згідно з дозволами по розрахунковим тарифам, що діють на день сплати.
3.4.4. Встановлювати рекламні конструкції відповідно до погодженого в установленому порядку проекту, без пошкодження архітектурних деталей, конструктивних елементів будівель та споруд, підземних та наземних комунікацій, елементів благоустрою та озеленення, з забезпеченням безпеки населення при підключенні конструкції до електричної мережі, утримувати їх в належному технічному і санітарному стані та впорядковувати місця для їх розташування, забезпечити технічну міцність і стійкість спеціальної конструкції.
3.4.5. За свій рахунок усувати можливі пошкодження зелених насаджень у зоні установки рекламних засобів та/або комунікацій, що пролягають у цьому місці.
3.4.6. Відшкодовувати в повному обсязі балансоутримувачу місця матеріальну шкоду, що заподіяна місцю розташування рекламної конструкції з вини «Користувача».
3.4.7. По закінченню терміну дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами, при його скасуванні, розірванні або закінченні терміну дії цього договору, а також у разі виникнення нагальної потреби для реконструкції, ремонту чи будівництва місця розташування спеціальної конструкції або зміни містобудівної ситуації демонтувати в 3-денний термін спеціальні конструкції.
3.5. Після отримання «Користувачем» дозволу на розміщення зовнішньої реклами плата за користування місцем, що перебуває у комунальній власності проводиться незалежно від того використовує його «Користувач», чи тимчасово не використовує.
3.6. Після проведення демонтажних робіт привести місце розміщення рекламного засобу до належного стану.
3.7. У тижневий термін листом повідомити «Власника місця» про зміни адреси для листування, банківського рахунку, зміну назви, зміну коду ЄДРПОУ або реорганізацію.
4. Форма плати за користування та порядок розрахунків
4.1. Плата за користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розміщення зовнішньої реклами, а також за встановлений пріоритет визначається на підставі тарифів, затверджених виконавчим комітетом Мостиської міської ради, згідно з переліком конструкцій, яка надається «Користувачем» щомісячно для узгодження, а також бухгалтерського розрахунку.
4.2. Оплата та порядок розрахунків
4.2.1. Користувач щомісячно перераховує загальну суму плати згідно з розрахунку, що є невід’ємною частиною даного договору за користування не пізніше 25 числа поточного місяця до міського бюджету.
4.2.2. Розрахунок є додатком №1 до Даного договору.
4.3. У разі нерозміщення рекламного засобу через зміну містобудівної ситуації, здійснення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування конструкції плата не нараховується. При цьому витрати, пов’язані з демонтажем/монтажем рекламоносія проводяться за рахунок розповсюджувача зовнішньої реклами.
4.4. На час розміщення соціальної реклами, а також інформації до державних та міських свят, застосовується знижка 100% від суми оплати за рекламні засоби, на яких розміщуються вказані сюжети. Розміщення соціальної реклами «Користувачем» здійснюється за узгодженням з виконавчим комітетом Мостиської міської ради.
5. Відповідальність Сторін
5.1. При невиконанні зобов’язань за Договором винна Сторона відшкодовує іншій Стороні заподіяну шкоду відповідно до чинного законодавства.
5.2. У випадку прострочення платежів, передбачених у п.4.2. цього Договору «Користувач» сплачує на користь виконавчого комітету Мостиської міської ради пеню від суми простроченого платежу за кожен день прострочення, в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діятиме в період за який нараховується пеня.
5.3. У випадку самовільного встановлення рекламних засобів, несвоєчасного демонтажу конструкції по закінченні терміну дії дозволу або цього договору «Користувач» сплачує виконавчому комітету Мостиської міської ради штраф у розмірі 50 гривень за кожен день самовільного встановлення і відшкодовує вартість демонтажних робіт зазначених рекламоносіїв здійснених уповноваженим комунальним підприємством.
6. Форс - мажор
6.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов’язань по Договору, якщо таке невиконання зумовлене обставинами непереборної сили, які не могла передбачити жодна зі Сторін. В разі виникнення таких обставин Сторона, для якої вони зумовили неможливість виконання зобов’язань за Договором, повідомляє іншу Сторону в п’ятиденний термін.
6.2. У випадку, коли обставини непереборної сили діятимуть більше двох місяців, кожна зі Сторін має право припинити дію Договору шляхом письмового повідомлення іншої Сторони.
6.3. Обставинами непереборної сили вважаються: війна чи воєнні дії, повстання, мобілізація, епідемії, пожежі, вибухи, дорожні та природні катастрофи, а також інші події, котрі визнані такими компетентними державними органами.
7. Термін дії Договору
7.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до «___» ________ 20__ р.
7.2. Заява на пролонгацію договору подається виконавчому комітету Мостиської міської ради за місяць до моменту закінчення терміну дії пріоритету чи дозволу.
7.3. Заява на внесення змін або скасування дозволу подається «Користувачем» виконавчому комітету Мостиської міської ради за місяць до моменту внесення відповідних змін або скасування дозволу.
7.4. Договір достроково припиняє дію:
7.4.1. За взаємною згодою Сторін.
7.4.2. На підставі норм, передбачених Правилами розміщення зовнішньої реклами.
7.4.3. За рішенням суду.
8. Заключні положення
8.1. У разі виникнення між Сторонами суперечок щодо виконання або тлумачення Договору, вони намагатимуться вирішити їх шляхом переговорів. При недосягненні порозуміння, спір передається на розгляд до Господарського суду Львівської області.
8.2. Усі зміни, доповнення та додатки до цього Договору мають однакову з ним юридичну силу, якщо вони підписані Сторонами або їхніми уповноваженими представниками, і являють собою невід’ємну частину Договору.
8.3. Після підписання Договору всі попередні погодження, переговори та листування як в усній, так і в письмовій формі, що стосується його предмету, втрачають силу.
8.4. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.
Юридичні адреси та реквізити Сторін
«Власник місця» | «Користувач» |
Мостиська міська рада Львівської області 81300, Львівська обл., м.Мостиська, вул.Грушевського,6 р/р ____________________ в ______________________ код ЄДРПОУ____________ Міський голова __________ __________ (підпис) (прізвище, ініціали) М.П. | ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ __________ __________ __________ (посада) (підпис) (прізвище, ініціали) М.П. |
Додаток 6
до Правил
(пункт 13)
ДОЗВІЛ
на розміщення зовнішньої реклами
Виданий «___» ________ 20__ р. на підставі рішення ________________________________
(дата видачі)
_________________________________________________________________________________
(виконавчий орган міської ради, дата і номер рішення)
_____________________________________________________________________________
(для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, для фізичної
_____________________________________________________________________________
особи - прізвище, ім'я та по батькові)
_____________________________________________________________________________
(місцезнаходження (місце проживання), номер телефону (телефаксу), банківські реквізити,
_____________________________________________________________________________
ідентифікаційний код (номер)
Адреса місця розташування рекламного засобу _____________________________________
_____________________________________________________________________________
Характеристика (в тому числі технічна) рекламного засобу ______________________
_____________________________________________________________________________
(вид, розміри, площа місця розташування рекламного засобу)
□ Фотокартка або комп'ютерний макет місця з фрагментом місцевості (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу
□ Ескіз з конструктивним рішенням рекламного засобу
□ Топогеодезичний знімок місцевості (М 1:500) з прив'язкою місця розташування рекламного засобу з нанесенням усіх мереж
□ Копія висновку технічної експертизи ( у випадку розміщення дахової конструкції)
□ Лист-погодження для отримання дозволу на розміщення рекламного засобу |
□ Фотокартка місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів) після розташування на ньому рекламного засобу
Строк дії дозволу з «___» ________ 20__ р. до «___» ________ 20__ р.
Продовжено до «___» ________ 20__ р. __________ _______________________
(підпис) (ПІБ керівника робочого органу)
Продовжено до «___» ________ 20__ р. __________ _______________________
(підпис) (ПІБ керівника робочого органу)
Міський голова | ____________________ (підпис) | ____________________ (прізвище, ініціали) |
М. П.
Додаток 7
до Правил
(пункт 34)
АКТ
про проведення демонтажу зовнішньої реклами
«___» ________ 20__ р.
Ми, що підписалися нижче:
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
(прізвище ініціали, посада, підпис)
склали цей Акт про те, що працівники ___________________________________________________
____________________________________________________________________________________
здійснили демонтаж рекламного засобу __________________________________________________
____________________________________________________________________________________
(характеристика демонтованого засобу)
за адресою: __________________________________________________________________________
на підставі рішення виконавчого комітету Мостиської міської ради від «___» ________ 20__ р. № __________
на підставі акту технічного стану конструкції
від «___» ________ 20__ р. № ________________ (заповняється при необхідності)
Рекламний засіб після демонтажу знаходиться у стані: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Демонтований рекламний засіб може бути повернутий його власнику після звернення до виконавчого органу ради на підставі таких документів:
- заяви про повернення рекламного засобу в довільній формі;
- документа, що підтверджує право власності заявника на конкретний демонтований засіб;
- документа, що підтверджує оплату витрат, пов’язаних з демонтажем рекламного засобу та їх зберіганням;
- документа, що підтверджує особу власника (або повноваження довіреної особи) демонтованого рекламного засобу.
Інші відмітки присутніх під час проведення демонтажу __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Цей акт складено у 3-х примірниках, що мають однакову юридичну силу, 1 прим. – Робочому органу з питань розміщення зовнішньої реклами, 1 прим. – підприємству, якому передали на зберігання рекламний засіб, 1 прим. – надсилається (вручається) власнику рекламного засобу (якщо власник або його адреса відомі).
Додаток 8
до Правил
(пункт 35)
ПОРЯДОК
визначення розміру плати за право тимчасового використання місць для розміщення зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності Мостиської міської ради
1. Плата за право тимчасового використання місць (для розташування рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності Мостиської міської ради (далі – плата), складається з базових тарифів (таблиця 1).
Таблиця 1. Базові тарифи
№ | Вид рекламного засобу | Плата за місяць у відсотках від мінімальної зарплати | Одиниця виміру за квадратний метр |
1 | Щит, що стоїть окремо | 0,5% | за 1 кв. м. |
2 | Щит на фасаді будинку | 0,5% | за 1 кв. м. |
3 | Щит на тимчасовій споруді, паркані, на території будівельного майданчика | 0,5% | за 1 кв. м. |
4 | Тимчасова виносна спеціальна конструкція | 0,5% | за 1 кв. м. |
5 | Тумба, об’ємно-просторова конструкція, що стоять окремо | 0,5% | за 1 кв. м. |
6 | Рекламна вивіска, напис на будинку (будівлі), споруді | 0,5% | за 1 кв. м. |
7 | Телефонна кабіна, урна, лава, інші елементи зовнішнього благоустрою, які використовуються як рекламоносії | 0,5% | за 1 кв. м. |
8 | Прапор, парасоля, намет, які використовуються як рекламоносії | 0,5% | за 1 кв. м. |
2. Плата не враховує податок на додану вартість та податок на рекламу, які мають бути обчислені додатково відповідно до законодавства.
3. Розповсюджувач зовнішньої реклами не звільняється від плати за право тимчасового використання місць для розташування рекламного засобу при відсутності рекламного засобу.
4. У випадку розміщення рекламоносіїв складної конфігурації розрахунок сплачуваної площі здійснюється у межах описаного прямокутника (зовнішні габарити).
При підрахунку площі рекламо носія плата за неповний квадратний метр береться як за повний.
5. Місячний розмір плати, визначений згідно базових тарифів, вказується у договорові про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій (рекламних засобів), що укладається з розповсюджувачем зовнішньої реклами.
6. Плата за використання місць вноситься авансом не пізніше 25 числа місяця. Що передує звітному. При укладені нового договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій плата вноситься авансом не менш як за один місяць.
7. За користування місцями для розміщення транспарантів-перетяжок, що встановлюються над проїжджою частиною вулиць та шляхів, а також інших видів тимчасових спеціальних конструкцій, що розміщуються терміном до одного місяця, плата стягується з розрахунку, як за повний місяць.