ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:


Корецький Любомир Олегович

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LV

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

27

Дата реєстрації:

26.08.2024

Проголосовано:

27.08.2024 10:35:12

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    16
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    11

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 27

Текст:



МОСТИСЬКА МІСЬКА РАДА



ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ



LV ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ VIІІ-ГО СКЛИКАННЯ



Рішення №



м. Мостиська від 27 серпня 2024 року



Про затвердження Програми реформування і розвитку житлово-комунального



господарства Мостиської міської ради на 2024 рік



Відповідно до п. 22 ч.1 ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україніˮ, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 р. № 106 «Про затвердження Порядку розроблення та виконання державних цільових програм» (із змінами та доповненнями), Мостиська міська рада вирішила:




  1. Затвердити Програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства Мостиської міської ради на 2024 рік, що додається.

  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань житлово-комунального господарства та благоустрою, інфраструктури та транспорту.

    Міський голова Мирослава ПЕЛЬЦ

    Додаток

    до рішення сесії Мостиської міської ради

    від 27.08.2024 р. № __

    ПРОГРАМА

    реформування і розвитку житлово-комунального господарства Мостиської міської ради на 2024 рік

    1. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма

    Житлово-комунальне господарство Мостиської міської ради є однією з найбільш важливих та пріоритетних галузей господарського комплексу новоствореної громади, на яке покладено завдання стабільного функціонування та забезпечення безперебійної життєдіяльності населених пунктів на території міської ради.

    Незважаючи на введення військового стану по всій території України, наявні обмеження щодо фінансування різних галузей, в тому числі житлово-комунального господарства, перед міською радою стоїть багато завдань, які необхідно вирішувати для розвитку усієї громади, взявши до уваги особливості та потреби кожного населеного пункту.

    Сьогодні є очевидним той факт, що головної мети житлово-комунальної реформи - підвищення якості та надійності надання житлово-комунальних послуг шляхом розвитку економічних відносин, відкриття ринку цих послуг для приватного бізнесу, ефективного регулювання природних монополій, стимулювання ресурсозбереження, розвитку ініціативи власників житла - досягнуто не було.

    Основними причинами виникнення проблем є:

    - недосконалість структури управління галуззю та нормативно-правової бази для забезпечення її надійного і ефективного функціонування;

    - відсутність поширення процесу розмежування функцій замовника та виконавця послуг;

    - незадовільні темпи створення ефективного власника житла - об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;

    - відсутність конкурентного середовища на ринку житлово-комунальних послуг, що характеризується низькою кількістю залучення на конкурсних засадах приватних підприємств;

    - недостатня ініціатива органів місцевого самоврядування щодо залучення приватних підприємств та громадян до діяльності у сфері житлово-комунального господарства;

    - надання житлово-комунальних послуг неналежної якості та не в повному обсязі, що призводить до зменшення населенням оплати послуг;

    - дефіцит фінансових ресурсів, необхідних для відновлення, належної експлуатації та обслуговування житлового фонду, водопостачання та водовідведення;

    - високий рівень зношеності основних фондів та збільшення видатків на ліквідацію аварійних ситуацій;

    - безвідповідальне ставлення власників та користувачів до свого житла, що призводить до його швидкого фізичного та морального старіння;

    - низька інвестиційна привабливість підприємств у зв’язку з незадовільним фінансовим та технічним станом галузі житлово-комунального господарства.

    Програма розроблена для вирішення ряду проблем, а саме:

    1. зменшення втрат паливно-енергетичних ресурсів та собівартості житлово-комунальних послуг;

    2. доступності послуг належного рівня та якості житлово-комунального обслуговування населення;

    3. покращення технічного стану систем водопостачання та водовідведення;






  1. розширення мережі вуличного освітлення населених пунктів громади.



2. Визначення мети програми



Метою програми є скорочення питомих показників використання енергетичних і матеріальних ресурсів на виробництво житлово-комунальних послуг шляхом технічного переоснащення житлово-комунального господарства, формування та створення розвинутого конкурентного середовища на ринку обслуговування житла, утримання об’єктів благоустрою; задоволення потреб населення та інших споживачів в економічно доступних житлово-комунальних послугах належного рівня та якості, що відповідає вимогам державних стандартів; покращення технічного стану систем водопостачання та водовідведення; розширення мережі вуличного освітлення населених пунктів громади.



3. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблем,



обсяги та джерела фінансування, строки та етапи виконання програми



Дана Програма буде реалізуватися шляхом:



- поглиблення демонополізації житлово-комунального господарства, створення конкурентного середовища на ринку житлово-комунальних послуг;



- зниження збитковості функціонування підприємств житлово-комунального господарства;



- технічного переоснащення житлово-комунального господарства, скорочення питомих показників використання енергетичних і матеріальних ресурсів на виробництво житлово-комунальних послуг;



- розвиток державного регулювання діяльності природних монополій на ринку комунальних послуг;



- забезпечення широкої громадської підтримки державної політики реформування і розвитку житлово-комунального господарства.



Програма передбачає можливість фінансування заходів з державного, обласного, місцевого бюджетів та інших не заборонених законодавством коштів.



В залежності від фінансових ресурсів в бюджеті міської ради, надходжень субвенцій з державного та обласного бюджетів, співфінансування приватних організацій тощо планується виконання та завершення заходів Програми в 2024 року. Частина заходів була розпочата в попередні роки.



4. Перелік завдань і заходів програми та результативні показники



Протягом терміну дії Програми для досягнення її мети заплановано здійснити ряд заходів:



1) будівництво централізованих систем водопостачання і водовідведення з використанням енергоощадного обладнання та технологій;



2) будівництво мереж зовнішнього освітлення



Передбачені заходи Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Мостиської міської ради на 2024 рік та обсяги їх фінансування наведено в додатку 1 до Програми.



Очікувані результати для галузі житлово-комунального господарства:



- покращення якості надання населенню житлово-комунальних послуг;



- зниження збитковості функціонування підприємств житлово-комунального господарства;



- технічне переоснащення підприємств житлово-комунального господарства з метою зменшення ресурсоспоживання і дотримання санітарно-гігієнічних нормативів;



- забезпечення широкої суспільної підтримки виконання основних завдань у рамках реформи житлово-комунального господарства.



5. Координація та контроль за ходом виконання програми



Загальний контроль за виконанням Програми здійснюється виконавчим комітетом Мостиської міської ради та постійною комісією міської ради з питань житлово-комунального господарства та благоустрою, інфраструктури та транспорту.



Секретар ради Олег МАКАР



Додаток 1



до Програми



Перелік заходів Програми реформування і розвитку житлово-комунального



господарства Мостиської міської ради на 2024 рік



тис. грн.

















































№ з/п Назва об’єкту Обсяг фінансування Джерела фінансування
Всього* Прогноз на

2024 р.
Державний

бюджет
Міський бюджет Інші
1 Капітальні видатки
1.1 Реконструкція водопровідної насосної станції по вул.Я Мудрого 413 Д в м. Мостиська Львівської області (Коригування) 10654,959 250,0 0 250,0 0
1.2 Нове будівництво лінії вуличного освітлення в с. Хлиплі, Яворівського району, Львівської області 120,0 120,0 0 0 120,0
Всього 10774,959 370,0 0 250,0 120,0


* зазначається прогнозована вартість або вартість за затвердженою кошторисною документацією, або у випадку виготовлення проектно-кошторисної документації – сума передбачених коштів на реалізацію об’єкту.



Секретар ради Олег МАКАР