ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 8
Текст:МОСТИСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
LХІI ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ VІІІ СКЛИКАННЯ
Рішення №
м.Мостиська від 18 лютого 2025 р.
Про затвердження звіту про виконання фінансового плану
комунального некомерційного підприємства
“Центр первинної медико-санітарної допомоги
Мостиської міської ради Львівської області” за 2024 рік
Заслухавши інформацію директора комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Мостиської міської ради Львівської області» Юрія РОМАНИШАКА про виконання фінансового плану підприємства за 2024 рік, відповідно до ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи лист КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Мостиської міської ради Львівської області» від 10.02.2025р № 39, Мостиська міська рада вирішила:
- Затвердити звіт про виконання фінансового плану КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Мостиської міської ради Львівської області» за 2024 рік, що додається.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію міської ради з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.
Міський голова Мирослава ПЕЛЬЦ
Додаток до рішення
Мостиської міської ради
№ від 14.02.2025р
Пояснювальна записка
до звіту про виконання фінансового плану за 2024 рік
Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Мостиської міської ради Львівської області».
Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Мостиської міської ради Львівської області» є неприбутковою організацією.
Кількість штатних посад становить -54:
- лікарі- 12,75
- середній медичний персонал – 25,25
- молодший медичний персонал – 2,25
- інший персонал – 13,75
Дохід за 2024 рік складає – 13341,7 тис.грн.
- залишок на 01.01.2024- 0,7 тис.грн.
- дохід від Національної служби здоров’я України -12320,5тис.грн.
- кошти місцевого бюджету - 1020,5 тис.грн.
Витрати за 2024 рік становлять -13 340,0 тис.грн
« Матеріальних витрат» загальна сума ,яких становить 867,10 тис.грн.
в тому числі: - «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» - 294,0тис.грн.
- «Медикаменти та перев'язувальні матеріали» - 32,3 тис.грн.
- «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв,» - 540,8 тис.грн.
в тому числі:
«Витрати на теплопостачання»- 110,1 тис.грн.
«Витрати на водопостачання та водовідведення»- 35,4тис.грн.
«Витрати на електроенергію»- 202,4 тис.грн.
«Витрати на природний газ»- 98,7тис.грн.
«Витрати на тверде паливо»- 94,2тис.грн.
«Витрати на оплату праці» загальна сума 11 660,1 тис.грн. - «Заробітна плата» - 9531,9 тис.грн.
«Відрахування на соціальні заходи» - «Нарахування на оплату праці» - 2128,2 тис.грн.
Інші операційні витрати» загальна сума становить 812,80 тис.грн. в тому числі :
- «Оплата послуг (крім комунальних)» - 634,2 тис.грн.
- «Видатки на відрядження» - 178,6 тис.грн.
Секретар ради Олег МАКАР