ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 19
Текст:ПРОЄКТ
МОСТИСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ХХII- СЕСІЯ VІІI-ГО СКЛИКАННЯ
Рішення №
м. Мостиська від 23 грудня 2021 року
Про затвердження фінансового плану
Комунального некомерційного підприємства
«Центр первинної медико-санітарної допомоги
Мостиської міської ради Львівської області» на 2022р.
Розглянувши лист КНП « «Центр первинної медико-санітарної допомоги Мостиської міської ради Львівської області» № 499 від 08.12.2021р., керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Мостиська міська рада вирішила:
- Затвердити фінансовий план Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Мостиської міської ради Львівської області» на 2022рік, згідно з додатком
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку:
Міський голова Мирослава ПЕЛЬЦ
Розрахунок до фінансового плану на 2022 р.
по КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги ММР ЛО»
КЕКВ 2110 «Оплата праці»
- Лікарі 20,0*20000 *12 м. = 4 800 000 грн. + (озд. 20 000,00*20 = 400 000 грн.) =5 200 000 грн.
- Середній 43*14000*12м.= 7 224 000 грн. + (озд. 14000*43 = 602 000 грн.) = 7 826 000 грн.
- Інші – 21,5*14000 * 12м. = 3 612 000 грн. + (озд 14000*21,5 = 301 000) = 3 913 000 грн.
- Молодший персонал 5.25*8000*12м.= 504 000 грн.+ (озд 8 000*5.25 = 42 000) = 546 000 грн.
Всього 17 485 100 (сімнадцять мільйо́нів чотириста вісімдесят п’ять ти́сяч cто грн.)
КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» - 17 485 100 грн.*22%= 3 846 800 грн.
Всього 3 846 800 (три мільйо́ни вісімсот сорок шість тисяч вісімсот грн.)
КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
- канцтовари,папір – 10 000,00 грн.
- бланки – 5 000,00 грн.
- миючі засоби -2 000,00 грн.
- меблі - 40 000,00 грн
- придбання печатки 29 шт х 130 грн = 4 000,00 грн.
- електричні лічильники 3 х 500 = 1 500,00 грн.
- придбання канцтоварів = 12 000,00 грн.
- придбання медичної бланкової продукції =5 000,00 грн.
- придбання меблів = 20 000,00 грн.
- господарські товари- = 20 000,00 грн.
- запчастини 30 000,00 грн.
- протипожежне обладнання,вогнегасники – 10 000,00 грн.
- нафта і дистиляти – 190 000,00 грн.
- придбання медичного обланання-85500,00
Всього 435 000,00 ( три́ста сімдеся́т сім ти́сяч грн 00 коп.)
КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» - розміщування інформації на веб-порталі – 5 000,00 грн.
- утилізація сміття та поводження зі сміттям - 5 000,00 грн.
- оренда приміщення – 25 000,00 грн.
- санітарно-бактеріологічне дослідження – 143 000,00 грн.
- послуги повязані з програмним забезпеченням Зарплата – 12 000,00 грн.
- послуга за користування програмою ХЕЛСІ ЮА – 70 000,00 грн.
- за користування програмою СОТА – 2000,00 грн.
- страхові послуги – 10 000,00 грн.
- інтернет – 32 000,00 грн.
- послуги банку = 2 000,00 грн.
- послуги інших організацій(заправка картриджа,ремонт комп’ютерів) - 10 000,00 грн.
- поточний ремонт приміщень – 20 000,00 грн.
- повірка та поточний ремонт медичних приладів -5 000,00 грн.
- послуги щодо страхування від нещасних випадків і страхування власників наземних транспортів - 7 000,00 грн.
- послуги з вивезення твердих відходів -10 000,00 грн. - технічне обслуговування газопроводів – 21 000,00 грн.
Всього 400 000,00 (чотириста ти́сяч грн.)
КЕКВ 2220 « Медикаменти та перев’язувальні матеріали» - дезинфікуючі засоби - 20000,00 грн.
- спирт етиловий – 2 000,00 грн.
- папір ЕКГ – 2 000,00 грн.
- органічні сполуки з азотною групою – 1 000,00 грн.
- розчини,глюкози,гормони – 10 000,00 грн.
- лейкопластир,скарифікатори,системи,рукавички медичні – 20 000,00 грн.
- бинти – 5 000,00 грн.
- медична вата – 5 000,00 грн.
- шприци – 20 000,00 грн.
- медична марля – 5 000,00 грн.
- перекись водню – 1 000,00 грн.
- антисептичні засоби для рук – 30 000,00 грн.
- фармацевтична продукція – 89 000,00 грн.
Всього 200 000,00 (дві́сті ти́сяч грн.)
КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження»
Видатки на відрядження – 10 000,00 грн.
Всього 10 000,00 (десять ти́сяч грн.)
КЕКВ 2271 «Оплата теплопостачання»
52 ГКал*1910,00 = 100 000,00 грн.
Всього 100 000,00 (сто ти́сяч грн.)
КЕКВ 2272 «Водопостачання та водовідведення»
1143м.куб *35,00 грн. = 40 000,00 грн.
Всього 40 000,00 (сорок ти́сяч грн.)
КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії»
18587 кВт*5,38 грн.=100 000,00 грн.
Всього 100 000,00 (сто двадцять ти́сяч грн.)
КЕКВ 2274 «Оплата природного газу»
10849 м.куб.газу*16,59 грн. = 130 000 грн.
Всього 180 000,00 (сто вісімдесять ти́сяч грн.)
КЕКВ 2275 « Оплата інших енергоносіїв»
32,8 тонн *3 657 грн/тонна = 120 000 грн.
Всього 120000,00 ( Сто двадцять ти́сяч грн.)
КЕКВ 2282 «Окремі заходи по реалізації програм»
- навчання відповідальне за електроенергію -3000,00грн.
- Всього 3 000,00 (три ти́сячі грн.)
Всього разом видатки по установі становлять 22 919 900,0 (Двадцять два мільйони дев’ятсот дев’ятнадцять тисяч дев»ятсот гривень )
Секретар ради Олег МАКАР